czwartek, 27 grudnia 2012

JAK ŻYĆ DROGA REDAKCJO?


Większość gazet posiada kącik złotych rad.
Garściami można czerpać z tych mądrości.
Żeby sobie życie ułatwić.
Żal nie skorzystać.

Z wypiekami na twarzy czytam wskazówki.
Teraz będę miała w życiu lżej, prościej, przyjemniej.
Przeczytać, przyswoić, zastosować.

1. Jaki szampon wybrać? Droższy czy tańszy?
Nieistotne. Ważne by dobrze mył.
I wszystko jasne! Dziękuję kochana redakcjo.

2.Jak schudnąć 15 kg w ciągu miesiąca?
Nic prostszego. Podajemy przykładowy jadłospis:
Śniadanie.
2 jaja przepiórcze, pół kromki chleba orkiszowego,
awokado.
Obiad.
Krewetki z rusztu, kawior, pasta z homara.
Na deser sałatka owocowa ze świeżego ananasa,
granatów i fig. Oczywiście świeżych.
Kolacja.
Oliwki sycylijskie i żadne inne.
Oczywiście prosto z gaju oliwnego.
Gicz cielęca. Z dzisiejszego uboju.
Kasztany jadalne.
Oczywiście świeże. Prosto z Placu Pigalle.
Dysponując pensją oscylującą wokół średniej krajowej,
po tygodniu wbij zęby w ścianę.
Pij dużo wody. Z kranu. Nie stać cię już na najtańszą ze sklepu.
Po miesiącu będziesz wiotka jak trzcina.
I znów masz rację droga redakcjo! Dziękuję!

3. Jak wykonać perfekcyjny makijaż?
Wklep w twarz krem nawilżający.
Nałóż podkład.
Brwi muśnij żelem. Do brwi, a jakże.
Rzęsy muśnij mascarą. Jak nie masz, to tuszem.
Usta muśnij błyszczykiem.
Voila!
Muskam cię, droga redakcjo, swoimi muśniętymi, perfekcyjnymi ustami.
Cmok! I dziękuję z całego serca!

4. Jak się ubrać, by wyglądać szczuplej?
Tylko w ciemne kolory. Najlepiej spowić się w czerń od stóp do głów.
Tak też uczynię droga redakcjo! To nic, że jest lipiec.
Ufam wam bezgranicznie! Wasza trzcina.

5. Dziecko płacze całymi nocami. Co robić???
Zachowaj spokój.
Tylko tyle i aż tyle.
Padam do nóg droga redakcjo.

6. Jak obciąć paznokcie u stóp małemu dziecku?
Przytrzymaj nóżki. Obetnij.
Że też ja sama na to nie wpadłam...
Chylę czoła przed twą mądrością, droga redakcjo!

7. Jak uczesać się wytwornie i elegancko na bal sylwestrowy? W domu?
Wgnieć piankę we włosy. Za pomocą grubej, okrągłej szczotki formuj loki.
Gdy uformujesz, zabierz się za kok. 
Tak mało słów, a tak dużo treści. Tylko ty tak potrafisz, droga redakcjo!

8. Jak kupić odpowiedni prezent?
Nabądź kupon lotto. Niby tylko 3 zł, ale jaki potencjał...
Trafiłaś w punkt kochana redakcjo!

9. Jak zaprezentować się w korzystnym świetle na pierwszej randce?
Nie zamawiaj tequlli gdy nosisz aparat na zębach.
Jeśli już, to nie wgryzaj się w cytrynę.
Jeśli już się wgryzłaś, i co ważniejsze, po 3 kwadransach
w końcu się od niej uwolniłaś,
broń Boże nie uśmiechaj się szeroko.
Nie sposób się z tobą nie zgodzić, droga redakcjo...


2 komentarze:

  1. Te rady są świetne! Też chcę taką gazetę :D
    A tak na marginesie co sezon (a czasami częściej) to w gazetach wszystko jest powielane: porady, tematy artykułów itp.
    Zdarzało się, że kupiłam gazetę z wielką nadzieją przeczytania czegoś fajnego, nowego a niestety zawiodłam się. Dlatego też przestałam kupować :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. och, w jednej gazecie się tego wszystkiego nie znajdzie.
      trzeba tonę przekopać :D
      ja z wielką nadzieją kupiłam miesięcznik dla mam, kierując się wielkim napisem na okładce "jak obciąć małemu dziecku paznokcie?" odpowiedź rzuciła mnie na kolana;)
      w punkcie 8 i 9 sama zabawiłam się w drogą redakcję.
      a niech świat skorzysta z mojego doświadczenia :P
      poza tym wskazówki te są uniwersalne.
      np. "co zrobić, gdy ukochany nie zwraca na mnie uwagi?"
      1. ubierz się w lipcu od stóp do głów na czarno.
      2. jeśli nosisz aparat na zębach, wpij się w soczystą cytrynę, a następnie uśmiechnij zalotnie. pełną gębą.
      3. umyj włosy szamponem za złotówkę, żeby się przekonać, czy dobrze myje.
      nie ma bata, w którymś przypadku ukochany NA PEWNO zwróci na ciebie uwagę. ba! jesteśmy przekonani, że oczu nie będzie mógł oderwać.
      ;)

      Usuń