piątek, 12 lipca 2013

TAK BARDZO CHCIAŁAM ŻEBY LOLEK...


Nauczył się dmuchać.
Paszczą.
Bo nosem szło od zawsze świetnie.
No może oprócz sytuacji naprawdę wymagających
dmuchania kinolem.
Czyli sytuacji mocno zakatarzonych.

Dmuchanie baniek - nosem.
Zdmuchiwanie świeczki - nosem.
Piórko - nosem dmuchnę!

Córko, proszę, paszczą dmuchaj.
Dmuchaj buzią.
Naucz się.
Bo tak bardzo bym chciała,
żebyś się nauczyła mówić.
Więc najpierw musisz dmuchnąć.
Na przykład w piórko.
Za pomocą paszczy.

Tak bardzo chciałam.
Tak intensywnie uczyłam.
Trzy miesiące intensywnie.
I jest.
Dmuchanie.
Buzią.
Tak bardzo chciałam,
tak okrutnie się cieszę.

Tak bardzo chciałam, żeby Duży
przed podjęciem kolejnej
arcyważnej decyzji zasięgnął mojej opinii.
Zapytał.
Mnie.
Tak bardzo chciałam.

Nie zapytał.

Kupił córce najukochańszej harmonijkę.
Ustną.

O matko.

9 komentarzy:

  1. super:) no to się nauczy grać:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. myślę, że do prawdziwej wirtuozerii daleka droga. mój dystans do ogłuchnięcia mocno krótki :P

      Usuń
    2. e tam:) więcej wiary w córkę:)

      Usuń
    3. wierzę, w nią wierzę :D tylko ona z tych, co to wszystko powoli i z rozmysłem ;) po tatusiu :D

      Usuń
  2. to będzie widok jak będzie grała cwałując na tym różowym koniu :))) ło matko!! /Ula

    OdpowiedzUsuń
  3. Moze Lolek wszystko ,,powoli i z rozmyslem po tatusiu,, ale za to jakie efekty. A z harmonijka jakos przezyjesz z naciskiem na jakos ;D
    M d.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. efekty spektakularne. często słyszę od postronnych "ona nie wygląda...". pytanie: a jak ma wyglądać? pytanie nr 2: czy wiesz ile to pracy kosztowało? pytanie nr 3: czy wiesz czym jest autyzm? i czy wiesz, że każde dziecko dotknięte autyzmem jest inne? pytanie nr 4: czy widziałeś moje dziecko rok temu? pytanie nr 5: czy widziałeś moją córkę w grupie rówieśników? i co? nie wygląda? ... itd. można pytać i pytać.
      ale nie da się zaprzeczyć. Lolek robi postępy. i niech robi. niech robi. i niech robi :)

      Usuń
    2. Oj niech robi jak najwiecej postepow,trzymamy kciuki caly czas.
      M d.

      Usuń