sobota, 1 czerwca 2013

WYPADAŁOBY ZŁOŻYĆ ŻYCZENIA


Gdy ciocia Halinka ma imieniny.
Gdy Wigilia.
Gdy rocznica ślubu ciotecznej siostry.
Wypadałoby.
Więc się składa.
W pośpiechu.
Byle jak.
Wykorzystując schemat.
Byle złożyć.
Byle odbębnić.
I już można chlup.
W ten głupi dziób.
Szczęścia, zdrowia, pomyślności!
Chlup!
Oby nam się!
Chlup!
Żebyśmy tak zdrowi byli!
Chlup, chlup!
Pociechy z dzieci!
Szybko! Chlup!


Wypadałoby złożyć życzenia dzisiaj.
W Dzień Dziecka.
W Dzień Mojej Córki.
Mojej Córeczki.


Życzę Ci Córeczko dużo zdrowia.
Dużo.
Obyś Córeczko Moja zdrowa była.
Obyś.
Tego Ci dzisiaj życzę.
W dniu Twojego Święta.
Krótko życzę.
Tego życzę.
Z całego serca.
Mojego serca.
Córeczko.

No to chlup w ten mój naiwny dziób.

2 komentarze:

  1. Duzo,duzo zdrowka,usmiechu na twazy i spelnienia marzen.Wszystkim dzieciaczkom tym malym i tym troche starszym (chodzi o doroslych) ;)
    M d.

    OdpowiedzUsuń
  2. Trzymam kciuki za spełnienie!

    OdpowiedzUsuń