wtorek, 2 kwietnia 2013

DLACZEGO NIE DBAM O SKÓRĘ, WŁOSY I PAZNOKCIE


Wydaje mi się, że dbam.
Myję, piłuję, kremuję.
E tam.
Nie tędy ponoć droga.
Suplementy diety.
To jest to.
Droga właściwa.
I jedynie słuszna.
Pierwsze efekty po 3 miesiącach.
Ludzie kochani, po 3 miesiącach?
Ja mam to łykać przez 3 miesiące?
W życiu!

Proszę podawać córce środek X.
Zdarza się, że dzieci autystyczne ruszają z mową.
Bo to nie jest zwykły olej z wątroby ryb.
To olej z mięśni.
Aaa...
Jak z mięśni, to insza inszość.

Proszę się jednak cudów nie spodziewać.
Podawać trzeba długo.
Żeby zobaczyć efekty.
Jeśli w ogóle będą.
A pierwsze mogą się pojawić po roku.
PO ROKU.

Rok?
Rok.
Czy to długo, żeby usłyszeć mamo ?
Nie.
Wbrew logice to krócej niż trzy miesiące.
Czy podawać i nie spodziewać się cudu?
Nie.
Trzy razy dziennie liczyć na cud.
Z każdą kroplą liczyć na cud.
Z każdym głośnym przełknięciem małego gardła liczyć na cud.
Taki mam cudowny plan.

5 komentarzy:

  1. Plan który którego cel osiągniesz. A rok... zleci jak z bicza strzelił!! A ja będę podziwiać i słuchać jak Lolek mówi do Ciebie MAMO!! Liczę że zaprosisz mnie na to cudowne "widowisko"
    A

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oczywiście nie jezdem na tyle gupia, żeby na oleju poprzestać :P w czwartek neurologopeda. oczywiście nie spodziewam się cudu po pierwszej wizycie. oczywiście z oleju nie rezygnuję. co wychodzi z połączenia oleju z neurologopedą? MAMA oczywizda. i może wyjść po roku, byleby wyszło :D

      Usuń
  2. Niewazny jest czas,wazne wyniki.A wyniki przyjda szybciej niz myslisz.
    M d.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak było z dotykiem. z nadwrażliwością i niedowrażliwością w tym zakresie. kazano nam się uzbroić w cierpliwość. łącznie z tym, że to nigdy nie minie. minęło. i to bardzo szybko. gdzieś zapaliło się zielone światło i blokada ustąpiła. mam nadzieję, że teraz też tak będzie.

      Usuń
  3. MOCNO TRZYMAM KCIUKI.
    M d.

    OdpowiedzUsuń