wtorek, 2 kwietnia 2013

SIŁACZKI


Przez internet takie poznałam.
Inne Matki.
Nie żadne tam pitu, pitu.
Nie żadne cmok,cmok w klawiaturę.
Chociaż czasem i cmok, cmok.
Chlip, chlip też się zdarzało.
Chociaż w chlip, chlip ostatnio przoduję.
I twardo dzierżę palmę pierwszeństwa.
I żadne tam moja najmądrzejsza.
I a mój to już umie to.
I a ma 2 lata a od studenta bystrzejszy.
Częściej dajta mi kobity numer do wariatkowa.
Jeszcze częściej dam kochana, ale weź mnie ze sobą.
I wspólne plany.
Jak to w wariatkowie cicho będzie.
W końcu.
Jak błogo.
I ile czasu na sen będzie.
I że naszej sali urodą nie dorówna żadna inna.
Sala.
W wariatkowie.
Bo każda matka chce odpocząć.
I one.
I ja.
A przecież można odpoczywać wspólnie.
W kupie raźniej.
W kupie milej.
W kupie siła.

Lolek za dni parę rusza do neurologopedy.
Dzięki Innym Matkom.

Bo internet to siła.
Bo baby to siła.
A Inne Matki to potęga.

To ja dziękuję.
Z całej siły.
Chlip, cmok.

9 komentarzy:

  1. Bo dobrze mieć inne Matki po swojej stronie!! Wiola

    OdpowiedzUsuń
  2. Dla niektórych to tylko kilka kliknięć w klawiaturę a dla Was to wielka nadzieja, dlatego WARTO!
    Pomożemy jak umiemy :)
    Magda

    OdpowiedzUsuń
  3. Dumna jestem :) że w nas siła! Dzięki Lolkowi :) Cmok cmok cmok dla Niego!!! chlip... aż się wzruszyłam, że tak ładnie o nas napisane :) /Ula

    OdpowiedzUsuń
  4. Nikt tak nie zrozumie matki jak inna matka.
    M d.

    OdpowiedzUsuń
  5. Majka zawsze możecie na nas liczyć!!Wiesz przeca że Lubelskie "rzondzom":)

    OdpowiedzUsuń
  6. "w kupie siła" :) pamiętaj na nas zawsze możesz liczyć / Natalia

    OdpowiedzUsuń
  7. Wiolu, tak wyciągałam Twój komentarz ze spamu, że przepadł :( i nie wiem, dlaczego tylko Twoje tam trafiają, czy jesteś zalogowana, czy nie... przepraszam niniejszym za bloggera, bo to naprawdę nie moja wina.

    OdpowiedzUsuń
  8. no i w ogóle jeszcze raz dziękuję, nie stać mnie na nic mądrzejszego :P

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja wiem że dla każdego z "lubelskich" dzieciaczków każda zrobiłaby to samo :* dla Lolka
    Mama Nikuśki

    OdpowiedzUsuń