sobota, 23 marca 2013

I CHCIAŁABYM BYĆ POSKŁADANA


A rozsypana jestem.
Totalnie.

3 komentarze:

  1. Czlowiek jest tak skonstuowany,ze czasem mosi sie rozsypac,poplakac,wyzalic,posklinac wszystko i wszystkich,wyrzucic cale zlo co w nim siedzi,zeby potem mial sile wstac i dalej dzwigac swoj ciezar.
    Czasem wydaje sie ze ciezar jest nie do udzwigniecia,ale dla takiego Lolka warto.A Lolek wynagrodzi ci to z nawiazka.Zobaczysz.
    M d.

    OdpowiedzUsuń
  2. Tyle wiemy o sobie, ile nas sprawdzono.
    Maja dasz radę, telepatycznie tulę Cię w silnym, dodającym sił uścisku...
    Karolina

    OdpowiedzUsuń
  3. cały czas mam na względzie słowa lekarza diagnozującego Lolka. że codziennie mam sobie przypominać o co walczę. bo tak łatwo się poddać. ale tak trudno walczyć. muszę, wiem że muszę. i będę. ale jestem tylko człowiekiem. czasem jest mi bardzo cięzko.

    OdpowiedzUsuń