środa, 13 marca 2013

O TYM CO WKURWIA MNIE DO ŁEZ


Duży ma za wysoki cholesterol.
Musi pan przejść na dietę.
Musi się pan nauczyć zdrowo odżywiać.
Dużemu wydaje się to niemożliwe.
Do wczoraj.
Od wczoraj wszystko jest możliwe.
Od wczoraj życie na diecie to pikuś.

Ma pani cukrzycę typu 1.
Insulina i dieta. Do końca życia.
By życie trwało i trwało, musi się pani nauczyć z tym żyć.
Matko i córko jak ja będę żyć bez czekolady?
Od wczoraj mogę.
Od wczoraj życie bez czekolady jest możliwe.
Życie bez czekolady to pikuś.

Lolek.
Co ma Lolek?
Lolek ma 2 lata.
Szeroki uśmiech.
Lolek uśmiecha się szeroko nawet wtedy gdy mama płacze.
Gdy ojciec wyje.
Bo Lolek nie odróżnia emocji.
Bo od wczoraj wiem, że Lolek ma autyzm.

I ja się, kurwa, pytam droga redakcjo, jak żyć?
Jak, kurwa, żyć?!

13 komentarzy:

  1. Maja przytulam Was bardzo mocno /Ula

    OdpowiedzUsuń
  2. Maja jestem z TOBĄ. JUŻ WIEM. Dacie radę. Lolek najważniejszy. A ty jesteś silna!!
    Agata

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na razie nie jestem. mam nadzieję, to się zmieni. jakimś cudem. np. psiejsko czarodziejsko.

      Usuń
    2. Byłaś! Jesteś! Będziesz! Swoje wypłakać musisz.

      Agata

      Usuń
  3. obecnie jestem na etapie wyparcia :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Trzymajcie się, nie dajcie się.
    K.

    OdpowiedzUsuń
  5. Zadne slowa nie pociesza,szczegolnie te od obcych osob.To moze slowa napisane przez ciebie w ciezszych chwilach,przypomna lepsze chwile kiedy je pisalas.
    ''gdy Cie nie bylo nie wiedzialam co trace...
    ''gdyby Cie zabraklo stracilabym wszystko...

    OdpowiedzUsuń
  6. to moje słowa. mogę tylko dopisać "jesteś. a ja wiem co tracę."

    OdpowiedzUsuń
  7. Moze niedlugo napiszesz ''jestes,a dzieki Tobie...
    Bardzo,bardzo mocno sciskam.

    OdpowiedzUsuń
  8. pewnie, że tak. "jesteś dzięki mnie. jesteś, a dzięki tobie jestem ja." obym mogła być jak najbliżej. oby Lolek pozwolił podejść trochę bliżej.

    OdpowiedzUsuń
  9. Piekne slowa. Oby,wszystkie Wasze OBY sie spelnily z calego serduszka zycze.

    OdpowiedzUsuń